Strona główna » REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG w salonie Beauty Medicine Agnieszka Płocka

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG w salonie Beauty Medicine Agnieszka Płocka

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z usług naszego Salonu.


REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
w salonie Beauty Medicine Agnieszka Płocka
Obowiązuje od dnia: 10.10.2024  r.


§ 1  Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych w salonie Beauty Medicine Agnieszka Płocka pod adresem  67-100 Nowa Sól ul. Długa 4/2 zwanego dalej „Salonem”.
  2. Salon świadczy Usługi w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8:00 – 20:00  oraz w soboty od 8:00-12:00.
  3. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty na usługi w Salonie. Przystąpienie do wybranej usługi oznacza akceptacją niniejszego Regulaminu, bez konieczności jego podpisania przez Klienta.
  4. Regulamin wraz z Cennikiem i opisem Usług stanowi umowę na świadczenie usług.
§ 2  Definicje
  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Osoba niepełnoletnia - klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą ustną lub pisemną, rodzica/opiekuna prawnego.
  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
  4. Salon – oznacza Usługodawcę świadczącego usługi w danym lokalu pod podanym adresem.
  5. Usługa – oznacza usługę/zabieg świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
  6. Wizyta – zarezerwowany termin wykonania usługi/zabiegu w przez Usługodawcę.
  7. Usługodawca – oznacza: 7. Usługodawca – oznacza: Beauty Medicine Agnieszka Płocka pod adresem 67-100 Nowa Sól ul. Długa 4/2, NIP 9252090409, tel. 796 431 904, e-mail biuro@beautymedicine.pl
§ 3  Rezerwacja i odwoływanie wizyt
  1. Salon prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez: recepcję tel: 796 431 904, social media salonu oraz system rezerwacyjny booksy.
  2. Klient 24h przed wizytą otrzymuje od Salonu sms z przypomnieniem o wizycie.
  3. Klient ma obowiązek poinformować salon o odwołaniu zarezerwowanej wizyty przynajmniej 24 godziny przed wizytą. Odwołanie wizyty musi nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne lub sms lub platformę booksy.
  4. W przypadku częstego odwoływania umówionych wizyt oraz/lub niestawiania się na umówione wizyty bez wcześniejszego powiadomienia salonu,  salon jest uprawniony do odmowy rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi. Każda taka sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie przez salon.
  5. Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą salonu, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież lub awarię istotnego sprzętu, nagłe wyłączenie mediów w salonie, umyślną szkodę wpływającą na pracę salonu, niezapowiedziany strajk, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej. Salon nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient otrzyma możliwość do wyboru: rezerwacji innego dostępnego terminu.
§ 4  Cennik i płatności
  1. Salon świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na recepcji salonu oraz w systemie rezerwacji booksy.
  2. Klient przed wyborem usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
  3. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonaną usługę niezwłocznie po jej wykonaniu.
  4. W salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
    • Gotówka
    • Karta
    • Blik
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania są uregulowane w odrębnych załącznikach do niniejszego Regulaminu.
  6. Klient ma prawo do skorzystania z promocyjnych cen zgodnie z obowiązującymi w określonym czasie promocjami, pakietami i ofertami rabatowymi. Promocje nie łączą się.
  7. Aktualne ceny promocyjnych zabiegów to najniższe ceny w ciągu ostatnich 30 dni – chyba, że przy produkcie określono inaczej.
§ 5  Obowiązki klienta
  1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Salon jest uprawniony przed wizytą do wglądu stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi w przypadku braku takiej zgody. Formularz zgody na wykonanie usługi dla osoby niepełnoletniej  jest dostępny na recepcji salonu.
  2. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia wypełniając zgodę na zabieg, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji wypełniając i podpisując wymaganą dokumentację.
  3. Każdy Klient jest zaznajamiany ze wskazaniami, przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje. Potwierdzeniem jest podpisana przez klienta świadoma zgoda na zabieg.
  4. Każdorazowo, gdy zabieg jest wykonywany powtórnie Klient winien potwierdzić aktualność stanu zdrowia i przekazanych informacji lub aktualizować każdorazowo informacje medyczne, zwłaszcza przeciwwskazania.
  5. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia osoby wykonującej zabieg o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Usługi.
  6. Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
  7. Klient powinien stawić się w salonie na max na 10 minut przed rozpoczęciem usługi.
  8. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować salon telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem.
  9. Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do max 10 minut, po tym czasie usługa może zostać odwołana lub skrócona. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez salon
  10. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia salonu przez Klienta, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  11. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  12. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  13. Podczas wykonywania Usługi zabrania się używania telefonu przez Klienta z wyłączeniem sytuacji losowych.
  14. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren salonu.
§ 6  Reklamacje
  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wykonanej usługi.
    • Reklamacje związane z zabiegami: przyjmowane są do 3 dni po wykonaniu usługi.
  2. Reklamacja przyjmowana  do rozpatrzenia musi być złożona przez klienta osobiście w recepcji salonu na formularzu reklamacyjnym. Klient składając reklamację musi podać swoje dane osobowe, kontaktowe, przyczyny reklamacji oraz zakres oczekiwań reklamacyjnych.
  3. Każdorazowo w przypadku złożenia reklamacji salon wykona dokumentację foto/video dotyczącą powodu reklamacji, która zostanie załączona do złożonego przez Klienta formularza reklamacyjnego.
  4. W każdym przypadku warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest stawienie się osobiste w salonie.  Reklamacje złożone poprzez social media, telefonicznie czy mailowo – nie będą rozpatrywane.
  5. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej przyjęcia i prześle odpowiedź na reklamację pisemnie lub mailowo na podane dane kontaktowe Klienta.
  6. Po rozpatrzeniu reklamacji na rzecz Klienta, Klient jest zobowiązany do podpisania protokołu reklamacyjnego zawierającego odpowiedź salonu na złożoną przez Klienta reklamację.
§ 7 Higiena i bezpieczeństwo oraz standardy salonu
  1. Salon oświadcza, że wszyscy pracownicy salonu są odpowiednio przeszkoleni i doświadczeni, posiadają aktualne badania zdrowotne a usługi wykonywane są na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.
  2. Pracownik przed przystąpieniem do realizacji usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym Klientem.
  3. Pracownik zobowiązany jest do wykonania zabiegu w sposób prawidłowy zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie ze sztuką zawodową zachowując przy tym odpowiednie warunki higieniczno- sanitarne oraz przepisy BHP i PPOŻ.
  4. W Salonie są używane jednorazowe aplikatory oraz zdezynfekowane i wysterylizowane akcesoria i narzędzia.  
  5. Salon dbając o higienę i bezpieczeństwo klientów z najwyższą starannością i zachowaniem procedur higieniczno-sanitarnych używa odpowiednich certyfikowanych preparatów do dezynfekcji oraz urządzeń do sterylizacji (autoklaw) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. W przypadku zranienia Klienta podczas zabiegu, zabieg jest natychmiastowo przerywany, uruchomiona zostaje procedura postępowania poekspozycyjnego, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany, tylko jeśli jest to możliwe, po zabezpieczaniu miejsca zranienia lub w innym dogodnym dla klienta terminie.
  7. Salon przed wykonaniem usługi:
    • przeprowadza z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia , przedstawia klientowi przeciwwskazania do wykonania danej usługi, podaje ewentualne zalecenia po zabiegu i wskazówki do pielęgnacji domowej,
    • informuje Klienta o realnych efektach danego zabiegu, ilości zabiegów potrzebnych do osiągnięcia zamierzonego efektu, o ewentualnych skutkach ubocznych lub powikłaniach po zabiegu, o preparatach używanych do zabiegu,
    • wymaga od Klienta wypełnienia i podpisania karty klienta lub/i zgody na zabieg,
    • wykonuje zdjęci przed i po zabiegu do dokumentacji zabiegowej.
  8. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, aktualnego stanu zdrowia Klienta, zagrożenia ze względu na choroby zakaźne, Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu.
  9. Prawo do odmowy wykonania zabiegu
    Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w następujących sytuacjach:
    Przeciwwskazania medyczne: Jeśli istnieją przeciwwskazania zdrowotne, które mogą wpłynąć na bezpieczeństwo zabiegu (np. choroby skóry, infekcje, ciąża w przypadku niektórych zabiegów).
    Brak zgody na wywiad medyczny: Gdy klient odmawia wypełnienia karty klienta lub udzielenia niezbędnych informacji dotyczących stanu zdrowia.
    Nieodpowiednie przygotowanie do zabiegu: W przypadku niestosowania się do zaleceń dotyczących przygotowania do zabiegu (np. stosowanie niewłaściwych kosmetyków, opalanie przed zabiegiem).
    Nieodpowiednie zachowanie: W przypadku zachowań niezgodnych z zasadami współżycia społecznego, takich jak agresja, brak szacunku dla personelu lub innych klientów.
    Podejrzenie niewłaściwych oczekiwań: Gdy oczekiwania klienta wobec efektów zabiegu są nierealistyczne lub niemożliwe do osiągnięcia.
    Stan skóry w dniu zabiegu: Jeśli skóra w obszarze zabiegowym wykazuje oznaki podrażnienia, infekcji lub innych zmian, które mogą wpłynąć na bezpieczeństwo i skuteczność zabiegu.
    Stan pod wpływem substancji: W przypadku podejrzenia, że klient znajduje się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
    Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości usług oraz bezpieczeństwa naszych klientów. Decyzja o odmowie wykonania zabiegu zawsze opiera się na profesjonalnej ocenie i w trosce o zdrowie oraz komfort klienta.
§ 8 Postanowienia końcowe
  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do własnego doświadczenia.
  2. Aktualny Regulamin Salonu jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
  3. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie oraz Cenniku. Nowe dokumenty wchodzą w życie z dniem wprowadzenia zmian. Salon zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w Regulaminie oraz Cenniku wszystkich Klientów z zarezerwowanymi terminami przed realizacją usług.
  4. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
  5. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, który to w dalszym ciągu będzie obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§ 9 Przetwarzanie danych osobowych klientów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej jako RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych Klientów jest: (BEAUTY MEDICINE AGNIESZKA PŁOCKA, UL. DŁUGA 4 LOK. 2, 67-100 NOWA SÓL, NIP 9252090409).

Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@beautymedicine.pl

Rezerwując wizytę w salonie klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach opisanych poniżej, w niniejszym paragrafie.

Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług Salonu, będą przetwarzane w następujących celach:
  • w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt),
  • w celu wykonania umowy o wykonanie usługi, w której klient jest stroną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów prawa dla celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • w celu i zakresie określonym w treści zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.

Kategorie danych osobowych: Administrator przetwarza dane osobowe jedynie w zakresie kategorii niezbędnych do wykonania usług.

Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom w związku ze zleconymi przez salon działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku (dotyczy Klientów kontaktujących się z salonem poprzez fanpage salonu na Facebooku lub Instagramie).

Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować salon do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego) czy okres, który jest niezbędny do obrony interesów salonu oraz okres na jaki została udzielona zgoda.

Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do:
  • żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
  • sprostowania ich danych,
  • żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
  • usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych jeżeli są przetwarzane niezgodnie z prawem przeniesienia ich danych osobowych.
Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast.
Są to:
  • dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
  • dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
  • dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.
Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Salon Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na adres e-mail: biuro@beautymedicine.pl

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z ww. treścią i w celach wskazanych w ww. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi strony internetowej zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze stroną internetową, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony internetowej.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszej strony internetowej.
ZATWIERDZAM
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, oraz dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce Prywatności serwisu.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ